2013. október 6., vasárnap

Helyzetjelentés és egy falat sör mellett

Nos, sajna kicsit késnek a cikkek, ennek több oka is van. Egyrészt olyan apró cseprő dolgok foglaltak le, mint vérívó orosz/holland élőhalottak, minden nap Budapesten belül lefolytatott exodus és tömény zöld-filozófia. Sajnos emellett tényleg nem volt időm filmet nézni, de hamarosan érkezni fog az, csak a napjaim nagy részében estére már úgy néztem ki, mint egyik kedvenc filmemnek a hősei, akik lent próbálják meg űzni ennek a életnek csúfolt létezést (nemrég hallottam, Descartesnek nincs igaza, a gondolkodok, tehát vagyok filozófiával...de aki ezt mondta, az szerintem sosem volt másnapos).
Egy egyszerű gondolat (többet akartam írni, de ma csak ennyire vagyok képes, majd holnap pótlok minden elmaradást):
Egyik ismerősöm mutatta a 100 kedvenc filmje listáját. Kedvet kaptam hozzá és belelendültem, de hamarosan rájöttem, mennyire is egy nehéz feladat. Ajánlom mindenkinek, hogy próbálkozzon meg ezzel, jó agytorna és nekem nagyon sok szép emlék jutott eszembe, miközben ezen gondolkodtam (ennek ellenére ez a project még work in progress állapotban van).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése