2013. november 19., kedd

The Wolverine (Nem vagyok hajlandó leírni a magyar nevét, 2013)

Kezdjük először a kultúrharccal. Ebben a filmben ugyanis belesűrítették az összes sztereotípiát, ami egy
amerikainak eszébe jut a japánokról. De tényleg, még átvitt értelemben Godzillát is behozták a hüllő csajjal. Jakuza, atombomba, szamurájok, nindzsák, katanák, játéktermek, hiperszuper vasút, beteges szexkellékek, robotok, helyiek sóvárgása a nyugati csajok iránt és még sorolhatnám, minden van itt.
Hm...most értem meg, milyen jó film az Elveszett Jelentés, újra kéne nézni (az angol cím itt jobban kifejti a filmet, mint a magyar). 

Az extendet cut-ot nézem, lehet ez a baj.
Ugyanis éppen 1 óra 12 percnél tartok és a film olyan semmilyen, hogy erősen gondolkozok, kikapcsoljam-e és inkább folytassam a könyvemet. Na jó, Tao Okamoto nagyon szép. Nagyon vicces amúgy mikor hirtelen rájönnek a film készítői, jééé itt akkor most sérül a Rozsomák, úgyhogy egy kicsit a harcjelenet alatt rosszul van, majd mehet tovább terminátorkodni. Ha elvették a halhatatlanságát, akkor tessék úgy kinézni, mint Bruce Willis a Die Hard 1 végén, izzadtan, átvérezve, gyengén, elesetten. Ah!
1 óra 15 perc
A szerelmi jelenetnek egy amerikai filmben, mikor Japánban játszódik, mindig akkor kell 'elsülnie', mikor éppen a helyi fehérnép a nagy szőrös szigeten túlit hagyományos népviseletbe öltözteti. Jó dolog, hogy ha kimegyek oda, tudni fogom, mikor mászik rám egy csaj.
1 óra 18 perc
Hugh Jackman olyan szörnyű arcot vágott, hogy el is felejtettem egy percre, milyen jó színész is...
1óra 34 perc
Valahogy nem tudok izgulni, a hősért, mivel úgyis tudom, hogy túléli, hisz még van egy csodás 40 perc körül mindenképp és már láttam az X-Men elsők második részének előzetesében is. Furcsa, A Profinál mindig izgulok a végén, hátha...

Na jó. Feladtam.
Beletekertem. Életemben nem csináltam még ilyet. 
2 óra 7 perc
NNEEEEEE!
Sajnálom, de szegény csaj arcszerkezete engem kiakaszt, minden alkalommal, mikor ránézek. Nem akarok őt látni, hiába gonosz dolog ez...  
Amúgy is, mi ez a vég???
Ah. Nem éri meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése